|
Motto:
« Iar tu, Daniele, ţine
ascunse aceste descoperiri şi pecetluieşte Cartea până la vremea
cea de apoi. Mulţi o vor străbate cu de-amănuntul şi
îşi vor spori ştiinţa. [...] Mulţi vor
fi curăţiţi, albiţi şi lămuriţi, iar cei nelegiuiţi se vor purta
ca cei nelegiuiţi; şi nici unul din cei fără de lege nu va
pricepe, ci numai cei înţelepţi vor înţelege.»
Daniel, 12/4,10
Pietricica albă:
Orânduită în jurul unui nou izvor de credinţă, comunitatea
creştin-ortodoxă Noul Ierusalim din România a trecut prin botezul „de sânge“ al
tuturor vitregiilor timpului. Mereu ameninţată şi urmărită până în
anul 1989, ajunge după căderea dictaturii comuniste
„spinul sectar“ în trupul instituţiei bisericeşti, dar
tot ceea ce i se opune, o maturizează prin ispăşire şi misiune profetică
şi o ajută să reaprindă după două mii de ani vigoarea creştinismului „de
catacombă“.
Caracterul sectar în arealul unei biserici stigmatizată de atâtea
compromisuri, nu mai surprinde; dimpotrivă, îl legitimează.
Această comunitate ortodoxă nu face decât să recupereze sensul
genuin al termenului întâlnit, de exemplu, în traducerea latină a
scripturii (Vulgata): „sectă“ (a urma, a însoţi,
a merge pe urmele cuiva), calea neabătutei ortodoxii. Actul profetic
este girul unei uluitoare identităţi. Pe micul petecuţ
de pământ, întregul Ierusalim ceresc coboară în slava Logosului
divin. Rusaliile celei de-a doua veniri o consacră cu cel mai
înalt hram: Biserica „veacului ce va să fie“,
„pietricica albă“,
ce încoronează tainic ortodoxia biruitoare.
«Iată, cortul lui Dumnezeu este între oameni» (Apocalipsa, 21/3), dar
cine va lua în serios noile -de acum- dimensiuni apocaliptice ale
bisericii? Fără îndoială,
„doar primitorul“. «Biruitorului
îi voi da din mana cea ascunsă, şi îi voi da lui o pietricică albă
şi pe pietricică scris un nume nou, pe care nimeni nu-l ştie, decât
primitorul» (Apocalipsa, 2/17).
Aceasta este Scriptura care recapitulează prin ochiul luminii primordiale
întreaga istorie a mântuirii. Noul Ierusalim din România nu este
un simplu fenomen religios, meteoric sau nu, sectar sau nu, ci este
locul, timpul şi starea de totală transparenţă a celei de-a doua
veniri a Domnului, locul Împărăţiei, unde trăitorii ei aud mângâietorul
glas al lui Dumnezeu la aproape fiecare praznic ortodox (pe stil
ortodox străvechi).
Daniela Cătană
«Pe voi, copii ai Ierusalimului,
vă îndemn spre dor şi spre iubire de Duh Sfânt şi spre rugăciune
făcătoare de minuni, şi ridicaţi-vă toţi cei care aţi primit de
la Domnul creştere aleasă şi puneţi umărul pentru pregătirea cea
mare a vestirii de la margini la margini a venirii Domnului cu mântuirea
şi cu judecata, că se apropie slava zilei Domnului, cu fiecare clipă
mai mult trăită de voi întru această slavă. Amin.
Eu, Domnul Iisus Hristos, Fiul
Tatălui Savaot, rostesc cu putere multă şi spun: mergi, Ierusalime,
mergi, căci Dumnezeu Cuvântul Se vesteşte pe Sine cu venirea Sa
şi cu împărăţia Sa pe pământ cu tine în mijlocul neamului român. Binecuvintez cu cuvântul Meu cel
plin de har şi de adevăr, cu suflarea gurii Mele, lucrul vestirii
peste tot pământul a Fiului lui Dumnezeu, Care vine cu norii şi
Se face cuvânt de Duh Sfânt pe pământ. Mergi cu vestea împărăţiei cerurilor,
mergi, Ierusalime, mergi! Amin.
O, treceţi din trup în duh, copii
ai Ierusalimului nou, şi fiţi ucenicii Mei şi fiţi martorii Mei
de la margini la margini, căci Duhul Sfânt Mângâietorul, din al
Meu va lua şi vă va învăţa pe voi mersul în numele Meu peste toate
neamurile pământului, începând de la voi, de la români, fiilor ucenici,
şi toţi şi toate vă vor sluji vouă, văzându-vă pe voi slujind venirii
Mele şi cinei Mele de cuvânt cu neamurile de pe pământ, care vor
auzi slava Mea şi se vor apropia de ea şi vor bea din vinul cel
nou al împărăţiei celei noi, care vine cu naşterea din nou a lumii,
precum este scris în Scripturi. Am început cu voi împărăţia cerurilor
pe pământ, iar cel ce este sfânt, să se sfinţească şi mai mult, şi
să se facă râu din râul vieţii, căci orice ucenic desăvârşit este
ca Învăţătorul său, şi va lua plată de ucenic, din mâna Mea, pe
pământ. Amin, amin, amin.»
Extras din Cuvântul lui Dumnezeu,
9/22 iulie 2003
Rugăciune pentru România
(Extras din Cuvântul lui Dumnezeu, 30 ianuarie/12 februarie
1998)
«Duhul Meu Se face cuvânt care grăieşte peste tine,
Israele român. Sunt Fiul Tatălui Savaot, şi cobor din dreapta
Tatălui până la tine, că Mă aştepţi, poporul Meu. O, ce minune în
mijlocul tău! Coboară Domnul Iisus Hristos, coboară din cer, din
dreapta Tatălui, ca să fie cu tine, ca să grăiască cu tine şi ca să
te înveţe să grăieşti şi tu cu El. Mai e o clipă mică, şi ochii tăi
Mă vor vedea pe deplin cu tine. [...]
Curând, curând vin spre vedere cele ce nu se văd,
cele ale petrecerii Mele cu tine, popor al venirii Mele a doua oară
între oameni. Învaţă-te cu cerul aşa cum este cerul învăţat cu tine,
că mai e o clipă mică, şi cerul se va trage în lături ca să-l vezi pe
deplin, şi ochii tăi vor vedea pe deplin, aşa cum ochiul Meu te vede
deplin. [...]
Nu pot, fiule, să grăiesc fără guriţa ta. Scoală-te
bine şi te aşează înaintea Mea pentru ţara ta, că România e ţara Mea
şi a ta, Israele român. Sunt în duhul tău şi te învăţ să ceri
pentru România. Scoală-te în cuvânt şi grăieşte cu Dumnezeu, zicând:
Doamne Savaot, Atoatefăcătorule,
Atoateştiutorule, Atoatevăzătorule, Tată al Fiului Cel trimis de
Tine spre jertfire pe pământ ca să ia asupra Lui păcatele făpturii; Tată al lui Israel cel de
atunci; Tată al lui Israel cel din români; Tată al fiilor Cuvântului Tău,
Iisus Hristos,
deschide
uşa milei pentru ţara română, pentru poporul român. Cuvântul Tău se
face cuvânt din mijlocul neamului român, cel apăsat din pricina
părăsirii de Dumnezeu şi de lipsa pocăinţei, Doamne. Cuvântul Tău
vine din cer şi strigă peste neamul român, dar nimeni nu mai ştie ce
înseamnă Dumnezeu cu oamenii. Deschide uşa milei Tale, deschide
ochiul iubirii Tale şi lucrează din cer credinţă în Tine peste
neamul român, ca să înveţe el legea iubirii Tale, Doamne.
Neamul român nu trage spre
pocăinţă, nu trage spre umilinţă, nu trage pe Dumnezeu spre el, nu
poate veni spre Tine, nu mai ştie calea, că s-a astupat, Doamne.
Fiii români s-au făcut loruşi vrăjmaşi ai mântuirii lor şi nu mai au
putere să biruiască în ei duhul măririi de sine, duhul urii dintre
ei, duhul lăcomiei şi al minciunii, Doamne. Nu mai ştie românul ce
este iubirea cea adevărată, şi a venit încurcătură de limbi peste
neamul Tău cel ales pentru ca să-Ţi fie Ţie casă şi venire pe
pământ. Dar Tu deschide uşa milei Tale şi suflă Duh Sfânt peste
neamul român şi fă voia Ta peste România, că a venit vremea ei cea
dulce şi ea nu ştie să fie cu cerul. Coboară-Te şi vezi de sus şi de
jos şi lucrează iertarea păcatelor ei, ca apoi să vadă calea, să vadă
prin pocăinţă, Doamne, că nu este iertare fără pocăinţă, nu este
bucurie şi pace, fără de umilinţă şi de pocăinţă.
Pune duh din Duhul Tău peste duhul
românilor, ca să aibă ei înţelepciunea aceea că nu pâinea şi haina
lor le lipsesc, ci le lipsesc împăcarea cu Tine şi sfinţenia şi
pacea din cer şi iubirea cerească între ei, şi iubirea de Tine,
Doamne.
Te cerem cu împlinirile împărăţiei
cerurilor peste România, cu planul Tău ceresc, coborât de Tine peste
ea. Adu-Ţi aminte de făgăduinţele venirii Tale a doua oară pe pământ
şi desăvârşeşte-Ţi venirea şi slava Ta peste ţara cea cu Mire, şi fă
din ea tron al slavei Tale înaintea popoarelor, Doamne Savaot. Amin,
amin, amin.
O, poporul Meu cel din români, Duhul Meu te-a învăţat
să Mă ceri peste România. Eu ştiu de ce ai tu nevoie, Eu ştiu de ce
are nevoie ţara ta, şi voi împlini planul Meu cel ceresc la
rugăciunea ta. Amin. Ţi-am sfinţit guriţa ca să grăieşti cu Mine şi
să zideşti biserica Mea cea de la venirea Mea. Am deschis cu tine
poarta veşniciei, că de şapte mii de ani aşteaptă sufletele la
poarta aceasta ca să ia plata de cer nou şi de pământ nou.
[...]»
|